Thursday, April 10, 2014

2 Whatapp Family group

Assalammualaikum

Korang ada whatapps tak.. aku rasa zaman sekarang hampir mejoriti ada whatapss.. paling co'kya pun kompom ada tepon nyer.. hehhe..

Nak flashback dulu

Tepon pertama aku.. op coz.. tiga tiga sekupang (3310) aku beli time aku dok blajar kat kolej  hehhe.. beli hasil dr duit PTPK. motip beli time tuh aku memang suka gajet and suka la beli..+ mudah terpengaruh dengan kawan2 hahha (opss.. kawan aku x salah aku yg bersalah)

balik kampung. ayah dapat tau. aku kena ceramah.. kuang kuang kuang.. cian kat aku..cian jugak kat mak aku nangis sebab aku ( huhuhu :'(... hamponnnn makk... sop sop sop

Dulu tepon 3310 tu mahal la jugak 300 kot x salah. Ke lebih eh.. entah x ingat..(rm300 tu kira dah besar amountnya).. siap ada simkad and ada RM50 dalam tepon tuh.. tak ingat sangat la tapi macam tuh lah.. 

pastu bermulah lah episod semua ada tepon and semua akan tukar casing tepon tu hampir setiap minggu..

Lepastu ada plak amalam tepon 3 saat.. letak hahah ok tu dulu yer. dulu2 nyer kisah..

Yang aku nak cerita ni bukan pasal tepon pertama aku tu, hhehhe ni aku nak khaborkan whatapps group.. ermm adik aku yang create kan minggu lepas.. motip dia create dia kata, semua orang ada whatapps group family. kita jew tak der. so aku buat untuk family kita.. tu lah ayat dia.. ermm hampun...

ermm layankan jew.. adik ku.. hahha.. kita orang 3 beradik jew yang ada aplikasi ni.. mak ayah kompom la x der kan.. adik aku invite kakak kakak dia nih, macam kakak dia lagi sorang tuh layan jew benda2 cam nih.. 

ermm alih alih aku dgn adik aku jew lah yg berwhattapps..akhirnya..

baik aku chat terus jew dengan adik aku..so korang rasa.. hahha.. family group yang x bermakna kalo stakat 2 orng jew nak chatt..hehhe..

korang plak cam mana?


2 comments:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close