Wednesday, October 16, 2013

6 Cuti 4 hari vs cuti 2 hari

Assalammualaikum

Dah selesai 4 hari cuti.Selamat hari raya semua..hehehe...  Hari nih baru boleh update blog.. ermm mobile data E  memanjang.. meroyan kejab.... nak buka fb pun merangkak.. sabar jer lah.. 

sepanjang kat kampung Ganu..

Day 1

Gerak dari bangi kul 11 pg. Sampai terengganu kul 5.00 petang.. (6 jam baru sampai..gila lama :p hhehe kiraan termasuk behenti kat R&R kekke) bangun tido bangun tido x sampai-sampai lagi..(haha balik kedah pun sama jugak kurang 1 jam jer pun dr kg en.suami bajet macam kg aku dekat jer..wekkk) kebetulan balik kali ni, mak saudara en.suami buat kenduri doa selamat ckit. so malam tu g la kenduri..


Day 2

Misi mencari baju batik untuk member opis kat pasar payang jer (lokasi wajib org singgah)..En.suami orang ganu dapat la murah ckit lagipun bab nak tawar menawar ni serah kat dia jer.pandai dia membodek... nasib baik rumah kat Kuala terengganu jer, kalo kat dungun x der maknanya nak turun KT semata2 untuk menyoping ..:P


Antara koleksi baju kat sana. 

Tapi antara yang berderet-deret kain yg di  display kat sana aku berkenan yg nih, tapi harga.. 
hhehe tengok jer lah..terus g giant shoping tuk raya esok..


Day 3

Ermm.. hari raya..  Pagi raya, solat dekat masjid berdekatan.. tapi berkira2 jugak nak g sebab tak der geng.. huhu.. (ermm nak solat pun nak bergeng.last 2 sorang jugak.. ermm) program petang-petang plak  1 family g pantai makan ikan celup tepung. Ermm nama tempat x tau, tapi kat airport la. Melayan kerenah anak saudara en.suami.. peh pengsan hehhe


Day 4

Ready balik bangi..kul 11pagi gerak dari ganu.Kul 6 petang sampai bangi. Selesai 4 hari cuti.. 2 hari untuk perjalanan jer.. kampung jauh kan... 4 hari cuti seumpama 2 hari cuti jer..ermm nak buat cam ner esok dah kerja.. lagipun aku dah rindu sangat kat rumah aku.. ikan2 aku..pokok2 aku..(hahha alasan x nak dok lama rumah mak mertua geerrr :P)

6 comments:

  1. wah..balik ganu jugak yer..sama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha... yup.. balik kampung en.suami..

      Delete
  2. syoknye.tqahblk klntn..igt nk g makan sata kt ganu.. ujan je ptg..xbleh g pantai..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh hujan yank.. nasib baik time balik baru hujan.tapi x dpat la nak main pasir pantai..hehhe

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close