Tuesday, October 29, 2013

8 Susun atur workstation

Assalammualaikum

Susunatur kali ni bukan susunatur dirumah, di rumah tak der workstation..hhehe
memandangkan bos tak der boleh la aku kemas2 and susunatur  ckit meja opis ni. hehhe semalam punya kerja la ni... tapi ni baru bahagian atas meja. Dalam laci, bawah meja, laci sisi semua under progress lagi.. slow2 buat.. bos tak der kan.. hahha (wahhh , seronok jer bos x der yer siap mantion 2 x .. hehhe)

Pic before make over , kemas jer sebenarnya pada mata aku la.. cuma nak comelkan lagi kononnya.. so after make over  aku susun la ikut suka hati asal kemas and comel pada mata aku..  hehhe now dah jadi macam ni..

v

v

v

pic 1, raga serbaguna.. raga ni aku ambik kat stor opis jer.. dah lama benar dok kat dalam tuh.. nak buang sayang..so aku ambik.. 1 aku letak benda2 peribadi 1 lagi aku jadikan bekas recycle paper..

pic 2 and 3, aku kemaskan and sisih mana2 dokument yang dah tak pakai and failling mana2 yang perlu.. yang lain buang jer.. hahha so lapang la ckit area ni..

 pic 4,  aku balut bg comel2 kotak toner printer and jadikan tempat letak barang2 keperluan opis macam tape dispanser, cop terima/cop pejabat dll la..


and last part dinding PC dah ku kurangkan wayar2 nya.. hehhe  

 done tu jer.. 

8 comments:

  1. workstation kiter plain aje..xder susun atur pun..bekas pen pun xder..huhu!

    myninthdesigns.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. cantik ajer kan..kemas..nak buat keje pun senang

    ReplyDelete
  3. comel kotak tu.. :) wrapping nyer comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehhe tq. Yank.. google jumpa polkadot nih.. print jer la.. hehhe

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close