Wednesday, December 18, 2013

2 Semalam kat red wok

Assalammualaikum

hati berbunga2 ada taman, ada kumbang ada kupu..++ butterfly kekkeke.. hahha podah.. 

disebabkan hubby dah bg tau aku awal2 esok tak yah masak kita g makan kat luar.. seharian aku feeling syokk jer.. g opis x pk dah malam nanti nak masak per yg aku pk yes malam ni x yah masak..kah.. kah.. kah..

so malam tu ciap2 bg comel ckit.. nak kuar g dating.. hubby dah bg tau nak makan steamboat jew.. ok lah aku tak pernah makan steamboat.. kat red work, bangi jew pun.. hahha orang kata, makan kat sini sedap. bayar RM33.00 sekepala boleh makan sampai muntah.. tapi kalo ambik lebih and tak makan kena charge rm10.00 tu dikira pembaziran.. hehhheh



fist time masuk kedai ni..  pic snap dr bahagian belakang jer.. sebab paking depan penuh.. time nih, orang tak ramai pun.. yg penuh area depan jew.. banyak meja diorang nih... keke erm awal lagi and ari nih bukan time gaji and ari minggu.. so pelanggan x ramai.. tapi makin lama makin ramai.. hehhe

see price dia dah siap2 kat dinding...ermm so saja jer buat tanya itu ini....so pelayan tuh tanya nak dok area mana..ermm kitaorang pilih jew dekat dengan udang2 and sotong tu semua.. nak tambah dekat ckit bangun ambik.. hehhe... (bijak tak bijak tak)


so buat2 pandai jew..kita orang pun tengok orang buat cam ner, ikut jew lah.. okk ok aku jakun ckit.. nama pun fist time kan.. kahh.. kahh.. kah... so diorang ada bg sos and butter aku goreng jew lah.. buat pandai2 sendiri campur itu ini.... kalo bab nak pandaikan diri aku tera jew.. huhuh bubuh jew. curah apa yang patut..apa susah.. geeeerr :p

so decoration kat sini simple jew, semua merah and lampu2 malap... aku x snap banyak pic sebab bizi dok masak ok




haa.. kan dah abis..

so total untuk 2 orang makan RM66.00
makan macam kat hotel. boleh ambik banyak mana lauk nak, kalo korang mampu habiskan, ada ais cream, buah2, desert, nasi goreng and mee pun ada.. like a hotel.. makan sampai muntah.. layan diri..

tapi ingat... jangan membazir nanti diorang charge.. like i tol u before.. huhu

ermm.. bg aku, ok jugak nak tukar selera sekali sekala, dah ada org nak belanja kan.. sedap ke tak terpulang pada tekak masing2. bg aku sedap jew.. kalo udang kompom la rasa nya akan rasa udang..
kiranya semalam aku kena masak jugak lah..walaupun angan2 awal tadi x yah masak..ermm.. 

opppss... stay kat bangi ni dah hampir 4 tahun.. baru tau ada steambort kat area rumah.. nampak sangat ko ni x menjelajah alam ekk..koii koi koiii.... ;p

ermm tak sempat sampai rumah aku dah pening.. ermm pening sebab makan banyak udang2 ker.. ahh.. balik melepek jew..boh minyak angin terus tido.. huhu..baru nak upgred cara makan, dah pening2..

2 comments:

  1. de bc review gk.. nk try nnt..tp ade anak ni consider skit nk makan mlm2 kt lua..huhuhu

    ReplyDelete
  2. ok gak price diee..tetibe teringin lak sedapnyeee

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close