Monday, December 16, 2013

10 Maafkan ayang abg..huhuhu

Assalammualaikum

Huhuhu... nak buat cam ner.. benda dah nak jadi.. kan..kan..kan.. tapi atas kelalaian aku la sebenarnya..huhu sedihh tahap ++++

Ermm.. kisah bermula apabila.. zzzzzzzzz... ahh jangan buat ayat poyo yer..

Ok kisah nyer cam nih.. ingat tak.. aku nak balik kampung.. ermm minggu nih aku nak cerita pasal kampung aku jer.. hhaha ..

Ok2.. perjalanan kitaorang  nak balik kampung alhamdulillah. Semua berjalan lancar.. So behenti solat kat RnR tapah.. ermm g la solat.. jamak siap2.. keluar dr surau selamber dekkk jer.. ermm dah rasa comel ckit menonong kuar x check barang.. yg ingat time tuh ciap pakai tudung and nak g makan jew lapo..tak sabar nak makan bekal yg aku bawak tuh.. huhu


sampai jer kat kampung tengah sembang2 dengan mak, sambil main2 jari terperasan.. ahhh mana cincin aku.. huhuhu.. baru teringat aku buka cincin masa behenti nak solat tadi.. huhuuh.. makanya cincin pemberian hubby time anniversary arituh.. dah tertinggal kat hentian tapah.. huhuh sampai kampung baru perasan aku nyer cincin tercicir..hubby mampu tersenyum jew (dlam ati mesti marah kat aku kan).. ermm mak and ayah kata ermm tak per lah buka rezeki aku la tuh.. 

and sampai sekarang aku rasa bersalah sangat sebab tertinggal cincin tu kat sana..so sory my hubby tak sengaja.. kalo abg tak nak belikan yg baru pun x per.. ayg ok jer.. ayg redha.. kekekk

pagi tadi hubby siap mantion selalu nampak cincin ayg kat sini.. ari nih dah tak dew.. sambil pegang jari2 comel aku nih... aku hanya mampu buat muka comel sebab salah sendiri kan.. 

mood sedih + bersalah+ abg beli r yang baru ekk... kekke

p/s: kepada yg terjumpa cincin aku nih..kalo baik hati pulangkan jew lah.. tapi if bukan rezeki aku.. redho jer aku halalkan.. so aku tengok gambar tu jadilah..

10 comments:

  1. laaa...syiannya...ada ada hikmahnya tu. kawan sy aritu tertinggal gak cincin anniversay kat RNR...berlian tu...tak de rezeki....kalau cincin RM93k....tak terkata apa la kan...jgn sedih2...nanti ada rezeki lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. tu lah kan x der rezeki , salah sendiri.. huhu.. thanks yank..
      hahah 93K i patah balik g cari.. if jumpa la.. kekekek

      Delete
  2. ala,, sedih nyer... sabar kak... pasni jangan careless lagi tau..

    ReplyDelete
  3. next time kena hati2 dik..btw thanks sbb follow back akak punya blog..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhe insyaallah.. ok is ok .. salam kenalan

      Delete
  4. Kalau orang tu baca entry..insyallah dia boleh pulangkan balik..kalau tak..memang bukan rezeki la kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh... tu la bajet macam la orang tu baca kan entry nih.. hehhe tu lah kira rezeki dia lah siapa yg jumpa tuh..

      Delete
  5. untung la dpt husband senyum je haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekekke... ahh ahhh... senyum jew sebab rasanya x leh dah berkata kata.. huhuhu

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close