Thursday, December 12, 2013

3 {stiky post} check list for tomorow.. hehhe


Assalammualaikum..

weee doooo.. kekhh kehh kehh.. esok cuti.. best.. selangor jew tau, sempena hari keputeraan sultan selangor.. kepada en.suami, KL tak cuti tau, jangan esok dengki kat ayg plak.. kekek.. so selamat bekerja lah esok mr.hubby... hhuhu                                                  

ermm kalo time cuti macam nih, ramai jew lah rakyat selangor akan turun KL, lokasi wajib pergi mesti IKEA & SOGO la kot kan..  ermm.. tu berdasarkan pengalaman aku yang selalu jugak buat pael macam tuh.. mesti orang KL bengkek jer sebab KL akan jem buat seketika.. hhuhu...

tapi.. esok aku tak g mana mana dok umah jew.. nak settlekan beberapa perkara yg kena settle.. hheheh..lagipun tak kuasa nak turun KL sengsorang , kalo hubby ada baru best shoping.. huhhuh

so esok mesti settlekan

dapur
  • masak best ckit untuk makan tengahari merangkap makan malam hehh (nak masak daging salai masak lemak cili api + ikan bilis tempoyak)
  • susunatur barang2 dapur yang beli arituh. tak sempat nak settlekan lagi 
  • kemas barang dalam peti sejuk

kain baju
  • lipat baju 
  • basuh baju
  • kemas baju nak bawak balik kampung (4 hari)- aku and hubby

barang makeup job untuk 13-15 disember 2013
  • kemas beg makeup
  • kemas beg camera
  • basuh/ cuci berus makeup dll

Lain2
  • kemas + vacum ruang tamu
  • kemas bilik utama + vacum
  • kemas studio makeup + vacum

barang 2 nak kena bawak balik kampung
  • beg pakaian + barang makeup personal 
  • beg makeup
  • beg camera
  • tipuware (nak ambikikan pekasam mak + tempoyak) hhehe
  • kain pasang nak jahit
  • suppliment shaklee

hope semua settle lah hendakkanya sebelum bercuti.. 

tambahan.. (hubby task) khamis 12.12.2013
  • hantar aku g kerja 
  • hantar keta g service
  • gerak dari bangi insyaalah kul 1.00 petang..


3 comments:

  1. wah bgus da siap plan sume..jadi xdela kelam kabut nnti ye dokk ehhehe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini, jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer.. ;)

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close