Saturday, September 14, 2013

6 Mood.. servey sofa

Lepas balik dr hospital sempat lagi pergi  kedai perabot.. memang dah aim lama kedai tuh..akhirnya dpt jugak masuk. hahha so.. ada 2 3 buah sofa yang bekenan,tapi  harga huhuhu ya ampon... ni aku snap beberapa pic jer.

Ni yang aku bekenan . Merah and hitam.. tapi kalo aku ambik yang nih nanti terhad plak nak match dengan langsir sedia ada tuh..Aku ni bukan pandai sangat nak hias2 rumah.. And lagi satu paten nih lebih kurang sama macam yang ada kat rumah..(x kan nak ambik paten yg sama kot kan- cuma material jer lain) Harga RM299 x termasuk side kusyen tuh. Kalo nak yang tuh kena tambah RM100. huhuhu... mahal la lagipun 2 seating jer.


And..

 yang ni aku suka jugak.. sebab utama pilihan L sheep, harga boleh tahan murah la jugak.. sebab ada offer... warna hitam. Aku rasa 4 ke 5 orang leh duduk.

kasi close up ckit.. heheh

Hehhe... yang nih special part.. hhehhe.. x der dalam perancangan..harga biasa rm 199 and offer dpt 129.kkeke..

ni plak,, sofa bed.. hehe... warna merah.. x suka..sofa nih kalo rumah bujang ok kot sebab boleh buat kerusi and buat katil haha.. harga RM599 kot..

meja comel nih pun ada kat situ. kecik jer.. merah hitam..aku rasa kalo rumah bujang ok la kot..sebab sorang2 jer senang na manage.. tapi kalo rumah family nih aku rasa x sesuai.. meja kecik macam nih x muat aku nak letak lauk, tu x kira mak ayah kakak datang melawat lagi.. kalo raya lagi la penuh dengan balang kuih jer.. hahah

6 comments:

  1. murah jugak yer sofa merah hitam tu rm299 yer?? ila ada jugak servey sofa untuk tambah2..sebab skang pun jenis yg L shape yg kecik tu..tapi mmg xdapat lar harga RM299 camtu..kire oklah harga tu =)

    ReplyDelete
  2. Mama ila. Time ofer yank dpt harga ni. 3 hari jer promosi..x per nanti update yer kalo dah jumpa sofa berkenan.. hhehehe

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Cik hani . Kedai kat kajang. Sebelah KK. ermm nama kedai lupa pulak..hehhe

      Delete
  4. oh kita ada gi KK home deco kt kajang tu dulu, tetibe nak nyinngah kedai sebaelah tu.. home ape ntah name.. :)

    ReplyDelete
  5. 2 minggu lgi nak raye..hehe bleh la survey kt kedai tu nanti...kot ade yg murah2 bkenan di hati ;))

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close