Sunday, September 8, 2013

2 Organized cable/wayar

Assalammualaikum .. sambung balik pasal projek susun atur wayar di ruang tamu yang tergendala aritu.... al-maklumlah rumah flat nih kecik jer..so kemasan wayar perlu dititik beratkan disamping menjaga keselamatan seisi rumah...(hhehe ayat x  boleh blah.) 
Ni pic sebelum, pakai extension wayar jer..and pakukan supaya kemas (time tuh la, sekarang, ermmm....hampeh)


Ni.. kotak telefon en. Tm. (recycle lagi) Aku masukan wayar astro yang panjang berjela tuh kat dalam kotak ni, masukan ikut bawah kotak and bawak keluar ikut atas kotak kalau rajin buat lubang.. so x der la berselerak jer wayar yang berlebihan kat belakang cabinet tv ..
hehhe (bonos sebab e.suami kata bijak2 kah..kah..kah)


close up ckit..(aku sumbat jer semua dalam nih)

pehh habuk.. (sampai bersin la mengejakan wayar nih) ni wayar vedio. tanggalkan semua wayar dulu.(dah alang2 tuh lap la terus) biasa la nama pun belakang cabinet kompom la habuk ..
ni wayar tv ke plug utama.. (wayar macma nih aku rasa siapa yang gantungkan tv kat dinding ada problem nih)

and done.. hasilnya

v

v

v

v

v

Siap area cabinet tv.. hahah suka..suka suka

Now kemas la ckit kan..kan... (walaupun x sama colour dengan dinding, tak per nanti ada duit cat dinding plak..hahha berangan)
Saja nak snap pic nih.. cable wayar kurang ckit berserabut..(yer ker)

-xoxo-

2 comments:

  1. ramai plak yg guna idea ni..baguih2...mmg nmpk kemas! :)

    ReplyDelete
  2. kemas...jemput follow my blog ye dear :)

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close