Wednesday, September 4, 2013

3 Kisah Rumah Baru ( part 2)

Salam..

sambung balik pasal rumah baru aku nih...
tak sudah2 pasal rumah.. (saja jer sebagai kenangan).

dateline masuk rumah 2 minggu jer..
tu bermakna sabtu & ahad jer masa panjang ckit untuk kitaorang mengecat rumah..

minggu tuh la cari cat..dalam minggu tuh jugak la mengecat..

so pas balik kerja... lepas magrib kitaorang sambung mengecat.

heeh cian en.suami..gigih sekali... hehhe

en. suami tengah gigih mengecat rumah.. warna pilihan aku sebenarnya cream and coklat  (cat nih aku pilih yang mahal ckit yang kalo dah kotor boleh lap semula hehhe ) 
fist cat pakai warna putih yer.. baru alaskan warna cream tuh..

 so rumah yang asalnya warna hijau dah bertukar jadi cream..

 masih kat area bilik stor & bilik air

 now.. done.. kerja pengecatan.. ciap tukar pintu baru ( pintu lama kat sebelah tuh jer)

 ni la pintu baru..
  (aku sebenarnya nak tukar terus pintu bilik tapi en.suami suruh berjimat) 
huhuh

 ni area dapur.. (kompom2 la ni area aku) huhuh

ni plak area bilik no.2 so time tuh aku pilih warna pink la konon untuk dijadikan bilik makeup2.

(so mini studio la jadinya nanti)

ok done dulu part 2..free nanti sambung balik..

xoxo..

3 comments:

  1. dear.. rumah sendiri yer?..eh.. cm bz body lak.. >.<
    dear.. boleh tak u remove word verification kat setting @dashboard..

    ReplyDelete
  2. Lily.. yup rumah sendiri yank.. hehe tapi flat jer.. kekek...

    thanks ya.. dah remove dah.. x perasan plak i klik yes kat word verification.. hehhe.. tq..tq.. tq... ummuahhh

    ReplyDelete
  3. salam yana nk tanya ni cat coklat tu brand apa n berapa eh rm? nk code kaler cat tuuuu .

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close