Sunday, September 8, 2013

2 Kisah Anak Katak (vacum)

Post kali nih nak cakap pasal vakum a.k.a anak katak.. hhehe dpt jugak akhirnya. .
Vacum nih dah lama aku idamkan. Setiap kali pergi pasaraya or kedai elektrik..Lorong pertama yang aku akan masuk,lorong periuk nasi and vacum. Periuk nasi aku hold dulu, sebab x berapa keperluan..(pakai yg lama jer dulu) vacum pulak aku akan tengok lama2 ckit.hehhe

up ckit pic vacum baru aku nih..warna pilihan kuning 1400w jer. (ok la kan) price.. boleh tahan murah.. yang lain ada jugak murah tapi brand x berapa kenal.

so deside nak brand nih.hehe

If korang nak sesuatu and kurang mendapat persetujuan dari bos besar.. korang buat macam aku.. hehhe

  1. Imm betul2 barang yang diinginkan.. hhehe kumpul duit rm50.00 sebulan dr duit gaji.
  2. Macam kat rumah aku banyak pakai karpet.. (contoh diri sendiri) semua tempat ada karpet ruang tamu,bilik tidur,studio, so setiap kali nak kemas rumah minta tolong en.suami tolong kemas sama2.. hhehe. . Mula2 minta tolong dia lapkan kipas (ok la dia kan laki.. bab panjat2 nih bg kat dia la yer).. aku akan sapu sampah..pastuh aku sebut la.. kalo ada vakum kan senang..x yah sapu karpet macam nih hhehe (aku akan ulang benda yang sama setiap kali buat kerja rumah kekke)
  3. and than .. if korang g pasaraya besar2 tuh kompom ada bahagian elektrik.  So area wajib singgah adalah kawasan nih.. hehhe, aku imm and bg tau en. suami.. (Vacum nih akan jadi ayang punya nanti.. hhee- buat muka comel cikit..)
  4. Aku buat tektik nih sampai en. Suami kata (ikut ayang la.ayang yang nak guna) done.. akhirnya  dapat green light.
  5. finaly- Keluarkan simpanan tadi cepat2 (takut berubah fikiran)..beli r..done
-xoxo-

2 comments:

  1. cik hani tak beli pun vacuum..nak sapu gasak lah guna penyapu..menitik peluh..haha

    ReplyDelete
  2. sampai sini dr entry dapur. tanjat igt tervacum katak td..haha.. tahniah dpt vacuum baru. hehe..

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close