Wednesday, September 4, 2013

0 ice-room- come and get it

Assalammualaikum. . Hehhe... nampak tuh.. aku nak post pasal ni jer sebenarnya. . Kekke..time kejadian 31 ogos. (banyak kedai tutup, x best baru plan nak tengok perabot baru.. huhu) Erm time merdeka la ni..jatuh ari sabtu.. sebelum g shopping barang dapur, singgah ice room, bangi. Tujuan utama nak makan ni jer dulu..roti bakar + mushrooms sup. .(hhehe- yang lain side dish jer.. eksyen nyer ko yana..)

Sebelum makan.. (wajib snap pic dulu)


ni part yang aku suka sekali.. kreatif sapa yang reka nih.. heheh aku snap pic nih semantara tunggu yang aku oder tadi sampai.. ada banyak pic lagi.. tapi yang nih paling aku suka sebab ada katun orang  kacau semut.. hehe 

& makan time... hehe done.. tu jer.. 

-xoxo-

No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close