Monday, November 18, 2013

4 Like a penguin-entey tanpa gambar

Assalammualaikum. ..

Mood g kerja ari isnin.. ermm kelaut la nampaknya.. dengan kaki aku yang x berapa nak boleh jalan nih.. ermm like a penguin la jalan nya kan.. hhaha cer bayangkan penguin jalan macam mana.. so aku jalan macam tuh lah yer.. comel2 gituh.. hahha.. :p

Sebab job ari sabtu lepas yang aku memanjat tangga dari tingkat 1 ke tingkat 5 jer tu..ermm hasilnya, ari ahad kaki dah kejang.. x leh banyak gerak.
Mengada2 jer ko kan yana.. tingkat lima jer pun macam la umah ko x naik tangga kan.. ermm.. disebabkan first time aku masuk apartment intanaria nih.. aku berkira2 la jugak kan.. walaupun sebelah jalan jer pun..

Kul 10.30  la gerak dr umah.. awal2 lagi dah buat silap.. ko tengok.. ermm patah la balik masuk ikut jalan paling dekat.. dah jumpa blok tapi salah la pulak. Rupa2nya blog 6 ada 2 bangunan.. 1 blok hanya untuk 2 bijik rumah.. so aku naik jugak sampai kat tingkat 5 kot-kot ada lagi rumah.. hahah .. pehhh... sampai2 atas.. umah x jumpa la pulak.kan dah macam pak pandir..

So menapak la pulak aku turun tangga.. dengan beg makeup, camera lagi.. hehhe.. call patent and ambik aku lah senang and again naik tangga lagi.. hahha.. sampai jer cepat2  settlekan pengantin comel aku nih..lawa orang nya. . Hahha alhamdulillah. . Semuanya berjalan lancar walaupun aku terketar2 kaki and tangan + letih naik tangga.. huhuhu  best sebab pengantin percaya kat aku sepenuhnya.. hehhe satu kepuasan kat diri sendiri..hehhe and dah tentu- tentu lah seri pengantinkan makeup ckit dah naik seri..

Tapi bila aku x der dgn hubby macam2 jadi..ko tengok.. mengada2 taik kucing kan Hahha.. macam la ko tak pernah kena g makeup seorang diri kan.. tapi seingat aku ni kali ke2.. kali pertama, again lupa paking keta kat mana.. hahahha..

Moral of dis story morey.. rajin2 la ko bersenam yer yana, laki ajak jogging jangan dok bg alasan jer. .. x der lah tingkat 5 ko dah kejang kaki kot..
Orang lain relek jer..ko yer yang ngada lebih. padan muka la jawab nya. .

4 comments:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close