Tuesday, November 26, 2013

5 water dispenser hunting..

Assalammualaikum

Misi mencari water dispenser.. (tajuk cerita gempaq tak)... kahh kahh kaaahhh x gempaq pun saja jer tuh jgn dok perasan... ok2 back to de story, oleh kerana aku dah lama ngidam nak water dispenser yang automatic nyer tu.. 1 yg boleh tekan air panas and 1 lagi utk air sejuk.. rajin jew aku survay price and spesifikasi brand tu kat tenet.. hehhe..ohh mentang2 la ko technisyen ko survey macam kena beli komputer opis  jew yer... hahha harus la kan kalo x kerja tu pun wajib servay what ??... aku ni bab-bab automatic laju jer.. best2 teruja dengan benda2 yang automatic nih...terasa haven sangat.. huhuh (ok..ok.. ohh nafsu )

like mom like son.. hehhe, rupa2nya mak aku lagi advanced dr aku.. balik kg arituh.. dia dah ada water dispenser yg aku idam2..amboi2 sejak pencen ni, macam2 mak beli ekk.. 

misi dah lama ada , dana jew x der.. tengok pic and snap jew lah and whatapps kat cik abg.. hahha and setiap kali aku g pasaraya ker akan aku tengok tektik jualan diorang dengar dulu apa diorang nak cakap.. time tu la boleh tanya macam2 soklan...  dpt ilmu free kahh kahhh kah.. motip ... sebab water dispanser yang sedia ada kat umah dah rosak.. mau nya tak rosak dah 3 tahun lebih  guna.. tu pun hadiah kawin. aku ada 2 unit water dispenser 1 kawan opis cik abg yg bg and 1 lagi opis aku yang bagi, salah 1 nya aku dah bagi kat mak aku... ermm.. now benda tu sekarang dah rosak pun.. x sampai 3 tahun guna, lagi ganas dari aku guna (ohh my mom)

sumber google
sumber google

now my dream nak yg nih.. walaupun awalnya aku berkenan dengan coway brand..tapi harga nya and maintenen  semuanya high high maka hapuskan hasrat ni...so brand ni pun from korea with compressor LG..murah ckit and low maintenan. filter ada 4 jugak..dah test air panas and sejuk.. memang sejuk macam dalam peti sejuk and panas macam air panas.. oh my.. harus nak 1.. kena hantar proposal kat cik abg dulu.. hope lulus la.. hahah



5 comments:

  1. skrg ni dah byk brand...and warna boleh match dgn konsep dapur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan cantik jew semua.. hehhe tapi kalo banyak2 ni sampai tak tahu nak pilih yang mana.. heheh

      Delete
  2. awakkkkk...... sebijik sebijon dgn kita punya......:)))))

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close