Friday, November 29, 2013

2 Alat bantu panjat..

Assalammualaikum. .

Tool yang harus + wajib ada kat dapur aku.. kira alat bantuan tambahan kekek.. ermm yer memang perlukan bantuan sebab nya tahap ketinggian aku x mengizinkan aku untuk panjat kabinet/almari kat dapur.. so.. awal2 masuk rumah aku dah request nak tangga ni..macam kat opis nyer.. hehhe

banyak khidmat tangga ni untuk aku, selain panjat memanjat aku jadikan meja jugak untuk aku letak blander mesin time nak mesin la kan.. hhehe and kadang2 letak tipuware yang dah kering.. transit sebelum tranfer kat almari..

hahah bab nih terpaksa coz semua plug point sebelah kanan table top plak sebelah kiri. aku tak nak letak meja sebab akan makan ruang kat dapur aku..and ofcoz dapur akan jadi kecik.. hehe

see see...almari aku. aku boleh capai barang kat area bawah jer..tingkat lagi satu kompom x sampai.. tinggi..and tu lah gunanya tangga nih..
ok  ok.. boleh jew pakai kerusi kat ruang makan tu tapi aku still x sampai jugak.. hahahah so cam ner.. redo jew lah.. 

tapi kadang2 aku malas jugak nak bukak tangga ni nak panjat.. aku lompat2 jew nak ambik barang. dah letih melompat rehat kejab pastu sambung balik.. haha (nampak tak malasnya, melompat rajin plak kan) teknik lompat melompat nih kalo bernasib baik dapat jew barang aku nak.. kalo x.. terpaksa la bukak jugak tangga akhinya.. huhuhu

en.suami.. always akan gelakkan aku dulu baru nak tolong..ermm redo jer lah ..sebab tu barang2 yang kegunaannya adalah 0.001% kegunaan aku baru letak kat atas.. 100% guna aku letak area bawah jew.. 


2 comments:

  1. i panjat kusi je..takde ruang dah nak buh si kenit ni tp minat gak kalu ada seketul..hihi

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close