Saturday, November 23, 2013

5 Ermm... cik suami ngidam

Assalammualaikum

Mengalahkan orang mengidam jew yer.. oooop...not me.. my hubby only.. setakat nk aku x ngidam lagi.. huhuhu... task aku kena buat air asam yew.. as request. 
ermm sekali aku tunjuk skill buat air asam masa kat ganu arituh (time tuh betul2 ngidam nak makan benda masam2, bulan puasa pulak tuh.. nampak buah pelam pehh.... teruja wehh)  pastu balik bangi  sokmo suruh buat air asam yer.... iskk iskk.. penangan air asam isteri buat..kahhh kahhh kah..and tu menandakan aku tera buat air asam.. (ok aku perasan jew) but x sehebat mak aku yg buat.. if mak aku yg buat..lagi meleleh air liur.. huhuhu

Ermm kali ni beli buah macam dah nak masak ckit..selalu lagi hijau and masam baru lagi best..

Potong ciap siap.  Boh dalam bekas.. nak makan ambik jew nanti.. Kalo x buat cam nih, buah masak dalam peti je lah jawabnya..

Done.. air asam..as request.. ho ho ho..

5 comments:

  1. Wahhh kalo dapat pelam epal lg best yana.. Tp xde geng menyicah.. X best btul lyn srg2

    ReplyDelete
    Replies
    1. yank rasanya ni pelam epel.. bulat.. kat seksyen 7 umah orang kaya2 tuh yana nampak berjuntai jer.. wahh heven jer tengok..rasa nak g ambik jee..kekke
      ni pun beli kat kedai sebelah chiken king..

      Delete
  2. Kenapa mcm terliur je tgk air asam tu? Nk resepi!!

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close