Saturday, November 30, 2013

0 Susun Atur :: Susunatur peralatan elektrik. .

Assalammualaikum

Kat dapur wajib la ada alatan elektrik kan . Barang2 wajib ada kompom la periuk nasikk.. yang pink comil tuh .. ermm periuk nasi ni dibeli masa aku bujang dulu.. kecik jer..cukup la aku sorang..
Microwave asal aku sendiri beli brand elba.. pastu dah kawin dapt 1 lagi microwave brand pansonic member opis yg bg .. now aku pakai yg hadiah kawin jew, yg asal aku beli, hubby bawak balik ganu..





Kettle tu pun adiah kawin.. Dapat 2 unit, 1 hadiah member opis aku and 1lagi hubby nyer hadiah.. so 1 unit tu aku bawak balik kg aku.. baru adil..hahha
Yang aku beli just oven cinonet kat bawah sekali tu.. pas kawin beli 1,nak buat kek la konon.. hahha..  tapi selalu gak bakar ikan pakai oven ni.. 

So mana aku punya blander.. hehhe ada aku letak dlam almari.. nanti aku cerita mana aku simpan benda alah tu.. kekke..oleh sebab jarang guna aku simpan dalam almari jew..

so just ni jer susun atur peralatan elektrik kat rumah aku..  atas sekali periuk nasik and kittle.. second rak aku letak microwave and last sekali oven kecik.. umah aku x der tudung saji.. makanya benda2 alah ni jugak jadi tempat aku letak makanan yg dah masak tadi pengganti almari..

rak ni aku beli kat giant..rak tv rendah jer pun..cari yang tinggi x der pulak time tuh..so deside beli 2 unit yang rendah  pastuh balik cantumkan bg jadi macam nih.. hehhe so sebelah alat2 nih aku letak peti sejuk.. tu jew.. simple as that.. 


No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close