Friday, November 29, 2013

4 Elken dx lingerie

Assalammualaikum

Semalam kawan datang umah antar barang yang aku oder tuh.. heeheh...
Hehhe sejak dah kawin nih macam2 usaha aku buat untuk maintain aku punya body..hehhe harus what for my hubby...opp.. utk diri sendiri yew..

 this is my korset.. ermm cantik dok dalam beg organza.. hhaha

and ni dapat free..

aku ni bukan lah kategori gemuk pun. Cubby ckit jew.. makan malam bukan kul 7 pm.. tapi dekat kul 10.00 pm, tunggu hubby balik surau..makan lewat maunya badan x naik..makan lewat malam kan pastu tido.. harus la kan badan naik bagai di pam pam..

tapi aku heran, g opis, member opis tetap kata aku kurus jer.... hahha... (haruskah aku percaya..)   bab kurus ke gemuk bukan masalah utama aku..yang  utama aku adalah perut buncit and angin dalam badan x nak kuar ikut atas mau pun bawah.. huhu... :p ermm x suka x suka... .. kalo pakai baju kebaya nampak jew perut..huhuhu.. baju2 lama aku dah ada yg x leh pakai.. so stok dlm almari just baju kurung jew. Baju moden2 dah x muat.

Tapi ada 1 masalah lagi aku hadapi selalu lenguh and sakit belakang. Pusing sikit dah sakit belakang and kalo orang perasan aku jalan pun macam membongkok ckit.. aku rasa tu faktor keturunan.  My sis and y.sister pun aku tengok jalan macam membongkon ckit.. huhuhu.. tapi adik aku dah beli produk premium beautiful.. sekarang aku x tau la dia maintain pakai ke tak..hehhe

So dah lama berfikir deside nak cari products yang boleh bantu aku mengatasi masalah sakit belakang and sekali gus untuk mengatasi jalan membongkok dan perut buncit.. keke .my friend yg perkenalkan aku dgn produk ni.. dah lama dia promote dr tahun2 lepas lagi.. tahun ni baru terbuka hati nak cuba.

Fist day pakai g kerja.. 29.11.2013... hhehe ok jer  walaupun se'eh ckit awalnya... and rasa badan kemas jer..fit dengan badan..selesa and tak berlipat dibawah,  kalau pakai yg biasa2 punya ada problem bila duduk korset akan berlipat. So nak bangun kena betul2 kan dulu korset tu. So far sepanjang dah hampir 4 jam lebih aku pakai nih.. ok jew..sangat2 ok.. g tandas pun senang..

and tu jew testimoni untuk diri sendiri.. hari nih dah berapa kali berlahak kuarkan angin dalam perut.. lain2 perubahan x rasa lagi. cumanya dah boleh r nak pakai kebaya.. hahha..

if nak tau banyak pasal Elken dx lingerie ni u all boleh terjah blog  my friend Ayu..  

4 comments:

  1. best ke korset ni? saya pun jenis yg sakit blakang jugak. bkn sikit2, kaw2 punya sakit. klau ok, share la yeh produk ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat masa nih yana pakai sangat selesa.. my friend yang promote ..nak pulih sepenuhnya yana tak sure lagi sebab baru pakai..sis boleh baca kat cini http://kisah-ayu.blogspot.com/

      Delete
  2. Yana, nanti update la gambar sebelum pakai DX n gambar selepas pakai DX.. ayu masa mula2x pakai dulu rasa pening skit n asyik kentut n sendawa jer.. maklumlah badan byk angin... memang BEST la pakai DX...

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close