Friday, November 22, 2013

4 Tak sempat nak berblog sangat..

Assalammualaikum

Pehh..minggu 2 yang agak sibuk.. x sempat nak berblog sangat.. hehhe.. yer ker sibuk.. hhehe nampak x alasan tuh.. ok aku baru balik kursus.. ermm bengkel sebenarnya.. ko bayangkan dah nak ujung tahun aku punya syarat kursus x cukup lagi.. 42 jam setahun, yang ada sekarang 4.25 jam jer ..hahha campor semalam punya 6 jam. Baru 10 jam mana nak cekau lagi 32 jam tuh.. ermm... sendiri mau ingat la.. sapa suruh ko tak hadir kursus kannnnnn....

Hahha.. ok ni bukan salah aku.. kursus yg diorang anjur x sesuai untuk aku ok.. yg dok anjur kursus tuh utk orng gred N jer. Abis yg gred J macam aku nih cam ner.. ermm.. ok3.. kalo aku apply kompom bos tanya x relevant dgn skop tugas.. ermm.. yg dah apply pun asyik kena reject jer ...nampak tak permainan nya kat situ.. huhuhu (hahah alasan lagi)

Memandangkan semalam punya kursus aku yg jadi urusetia yg x berapa nak setia tuh.. maka sibuk la ckit.. ermm ok x sibuk sangat cumanya time aku nak buat jer ada la suara2 suprano yang panggil..nak hantar pc kat ptm la,. Install itu ini la.. nak oder barang2 aset la.. layankan email qoutation la.. tu tak termasuk nak pasang LCD, tukar lampu, masukkan aduan dalam sistem and bla..bla.. bla....huuuuhhhh

Ok2 back to story mory..jangan dok merungut.. x baik.. dah kerja kannnn.. buat jer lah...
Ermm... ingat tak entry GA yang aku up dulu.. hehhe.. thanks kepada yang bg sokongan and joint GA tuh.. and kitaorang berbesar hati nak bg u all's yg joint GA tuh, hadiah saguhati..saguhati jer yer..  coz syarat penyertaan kena melebihi 10 penyertaan kan.. so kalo kurang tu penyertaan x dikira..huhu.. (hahha nak wat cam ner kan sapa suruh aku anjurkan GA yg mencabar minda tahap gaban ni kan, kompom la susah ckit org nak joint kalo aku pun kan. Lagi pun aku kan blogger yang baru nak hidup folower pun suam2 kuku jew.. kekke.)

So thanks pada siti and farhana.. and this is your gift. .baru nak g pos arinih. Kalo x sempat arinih ari isnin baru dpt pos yer.. sory2 im bz..and thanks sebab reply email yer.. huhuhu...hope bersabarlah korang yer.. hheheh



ok done.. and bye2

4 comments:

  1. itu aje ke...emmm...kursus eh...manjang tak cukup jugak...redo jek.

    ReplyDelete
  2. ala...dah lepas pulak..br je follow blog ni... sygnyer...hadiah best pulak tu.

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close