Friday, November 8, 2013

8 Rezeki yang x disangka

Assalammualaikum

Ermm.. arinih hari jumaat dah..kejab jer masa berlalu... & masej pun masuk berduyun2 nak service makeup from me.. hhhehe alhamdulliah rezeki allah nak bg..

Ada yang masej nak makeup tunang la, dinner lah, makeup simple nak g kenduri la.. tapi semuanya last-last minit punya job...and date tersebut dah pun ada orang booking utk wedding.. ermm x der rezeki aku la tuh.. nak buat camner kalo ikut hati memang nak jer . . Tapi tangan aku ni  ada 2 jer hehhe x leh tamak.. daripada aku kejarkan job makeup lebih baik aku pentingkan kualiti makeup. . Yer dok..and pastinya allah bg rezeki yg lebih baik utk aku hehehe..

And rezeki maal hijrah untuk aku. Ada coztumer datang nak makeup untuk photoshoot, mom to be..hehhe mana la tau makeup org pregnant aku boleh terjangkit jugak nanti.. Insyaallah. . Lepas makeup akak nih muka dah jadi lain dah macam faezah ilai la pulak.. if dia artis tu pakai tudung..huhuhu  hehhe..ker aku yang perasan..

Hehe.. if korang rajin meh la ramai2 follow i punya blog ni.. http://yanamakeuptouch.blogspot.com.. hehhe promote lagi..huhu
sambil update blog layan semi final muzik2.. black nyanyi lagu kegemaran aku.. tak kan terpisah..and best pat aku suka kumpulan spider  ni..  rela ku pujuk..bahagia sangat dpt tengok tam..huhu poyo x..
bye tu jer..

8 comments:

  1. serius la...lepas mekap muka akak tu memang cantik jelita. sure hubby dia akan jatuh chenta kat dia lagi. mekap yana memang cantik la...

    ReplyDelete
  2. cantek mekapnya..natural dan tak sarat. i loike....

    ReplyDelete
  3. Ha ah.mcm faezah ilai. Cantik akak make up ;-)

    ReplyDelete
  4. cantik..mcm kenal aje mom to be tuu..doktor kan? hihihi..

    ReplyDelete
  5. make up tu sgt cun dan cantik!...hee..bestnyaaa....

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close