Tuesday, November 19, 2013

12 Nasi goreng special sebab hubby yg buat.. hahh

Assalammualaikum

Menu makan malam..(semalam) hehe cee teka cer teka.. hahhaha... cik suami yang masak..hahha best.. sebab aku gunakan alasan sakit kaki jer pun nak ngelak dr masak..padahal masak bukan pakai kaki kan.... sedikit kezaliman disitu..ahahah (sila jangan contohi aku) sesekali hubby masak sedap jer kot kan..walaupun harus diakui aku masak lagi sedap ckit dr dia.. cittt..

Aku dah muak dengan masakan aku sendiri..and avery time bila aku masak aku akan makan ckit jer.. adakah aku masak x sedap.. hahaha.. sendiri mau ingat la kan..En.suami makan, releks jek.. macam sedap jekk, macam lazat jer. Walhal aku masak sempoi jer pun.. tu maknanya sedap la tu kan walaupun aku tau aku failed jer masak sambal ikan bilis..

snap pic curi2 jer, dah kena halau keluar dr dapur.. x bg tengok and tolong.. ok fine... aku layankan tv9 jer lah.. bini aku hantu langsuir (hah macam perli aku jer) ... stat masak kul 9.00 dekat kul 10 baru siap.. 

 siap akhirnya, siap hiasan bagai ..+ + kepok lekor and telur mata.. ermm padan la lama dok kat dapor. bininya dah lapo..

thanks en.suami sebab masakan untuk dinner.. hehhe nasib lah bini mu bukan hantu langsuir yer.. hhihiihihihii.... 

12 comments:

  1. huhu kalau hubby akk..mau dia ajak makan luar ajer kalau sakit

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhe..tu pun dah ajak makan kat luar sis,tapi alasan bini dia nak rasa nasi goreng sedap abg buat.. hahha

      Delete
  2. rjn2..hubby kite ikut time gk.. ritu suh die msk megi..hehe

    ReplyDelete
  3. Bertuahlah badan...ada tambahan menu tu...sayang lebih kat isteri dia tu.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. haha... yank... bukan manja nih.. ngada2.. taik kucing..hehhe :p

      Delete
  5. bukan senang nk soh en huby msk kn klw xde alasan???
    sesekali try air tgn suami lak...
    tp my asben pandai mask kari...
    kalah sy...hehehe

    #insyimanhafiz.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Untungla sis. Asben kta pandai wat megi goreng je.kikiki.

    ReplyDelete
  7. Untong la....tp seban kami pon suka masak jugak,,kalu dia masuk dapur tunggang langgang jadik dapur tu....akhirnya kami la yang kene kemas.......

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close