Wednesday, November 6, 2013

3 Cuti hujung minggu + maal hijrah

Assalammualaikum

Sabtu and ahad x banyak program... cuma tolong en.abg g ambik oder costumer.. so.. sabtu x kemana ahad  tu aku sempat g aeon wangsa maju shoping2. Malam nak makan sup tulang pulak so layankan jer...

so ari selasa cuti maal hijrah mula la paking barang utk dipos.. hehhe

See.. ermmm  Longgokan case pelbagai warna.. hehhe aku snap pic dulu

Kira oder,ambik oder semuanya diuruskan oleh en. Suami aku ni.. Aku backup jer. Bab nak berniaga ni bg kat dia jer. Pandai la dia ejas. Korang banyangkan barang makeup perempuan pun dia yang banyak jual dr aku jual hehhe...

See.. khusyuk x khusyuk buat kerja.. ermm sampai cam tuh sekali ambik oder pastu tulis plak kat kertas pos laju..

So yang tukang membalutnya aku lah kan... bab nih sokmo jer bagi kat aku.. katanya abg x der semangat la nak buat kalo ayang x der.. korang rasa tu ayat pancing mintak tolong ker, memang iklas dr hati.. Hehhe x kisah la..janji cepat abis..kalo x berlonggok la kat ruang tamu..semak plak mata aku.. ermm

So sapa2 yang oder dpt la free buku nih. Mudahnya menjemput rezeki..in pakej.. katanya..
 Done..hehe..


3 comments:

  1. jual ape tu yana?..berlonggok2 banyak tu?.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kotak gelang and kotak cincin jer yank.. hehhe hubby nyer bizz..

      Delete
  2. wah.. good..mencari rezeki dan membuka pintu rezeki untuk kita..

    selamat membantu suami

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close